Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suus

03 Oktober 2011 | Nederland, Utrecht

Lieve familieleden, vrienden, (ex)collega’s, bezoekers, googlelaars enz.

Internet raakt steeds verder in verval, mensen openen een blog of een website om er vervolgens niks mee te doen. Nu was www.susanbloks.waarbenjij.nu ook al een beetje aan het verkrotten, er zat maar 1 ding op om m’n blog te redden en dat is een nieuwe reis maken.
Dus dat gaan we dan maar doen ook!

Voor sommigen komt dat misschien een beetje uit de lucht vallen en anderen waren wellicht al op de hoogte, maar hierbij een korte introductie hoe het zo gekomen is.

Susan komt terug uit Rusland in het jaartal 2007 en vraagt aan Thijs, zo wanneer gaan wij nou eens samen op reis? Thijs kijkt een beetje fronsend en maakt zich er dan vanaf met: “ik wil oooooit nog wel eens naar Australie maar eerst mijn RA-diploma”...”okeej en hoelang gaat dat duren?” , “Nou nog minstens 3 jaar”..”3 jaar?!” En daar was toen de kous mee af, tot afgelopen voorjaar, want die RA kwam steeds dichter in de buurt (inmiddels in de pocket), Susan had inmiddels een (mis)stap in d’r carrière begaan en die zat flink te bedenken hoe ze daar nu onderuit moest komen..Daarbij roept Thijs al sinds onze 1e date dat ie voor z’n 30e papa wil worden (gelukkig heeft ons buurjongen gezorgd voor ietswat verlenging, en vader van een jonge hond of een wandelende tak is ook net echt ;-)) dus alles bij elkaar op geteld zat er niks anders op van die ooooit, een concreet verhaal te maken en die reis maar eens te gaan plannen!

Dus toen zijn we naar het reisbureau gestapt en over ruim een maand (7 t/m 9 nov) zitten we heel lang in het vliegtuig om vervolgens 4,5 maand te reizen door Nieuw Zeeland, Australië en Indonesië. Wij vinden het reuze spannend, want ja langer dan 2 weken zijn wij nooit samen op vakantie geweest, dus hopelijk slaan we niet binnen 3 weken elkaar de koppen in..gelukkig hebben we heel veel gezamelijke interesses ?! we lusten in iedergeval beiden geen sinsappelthee (jilgh) en zijn ook niet zo fan van lasagne dus die hebben we dan mooi wel weer…

Omdat Thijs het ook verschrikkelijk leuk vindt om lekker te facebooken en te bloggen heb ik ook een waarbenjij.nuutje voor hem aangemaakt, is ie me nog steeds dankbaar voor! Wat daar op staat? Exact hetzelfde verhaal, maar dan te bereiken via www.thijsgroot84.waarbenjij.nu

Liefs Suus & Thijs

• 04 Oktober 2011 - 05:49

Dana:

Wat super cool :) Ik hou jullie in de gaten! :)

• 04 Oktober 2011 - 10:47

Suus:

Natuurlijk ben ik door Wilma op de hoogte gebracht van jullie avontuur. En ik ga zeker jullie reisverhalen volgen. Ik wens jullie een goede voorbereiding toe.
    Liefs Suus

• 04 Oktober 2011 - 14:21

Marion Bloks:

Wat een heerlijkheid. Wie kan dat tegenwoordig nog doen !!!! Goede reis, maak het maar gezellig en we willen foto's zien hoor !!! We blijven jullie volgen.
    xxx Peter, Marion en Kim.

• 04 Oktober 2011 - 19:19

Rutger En Fiona:

Ook wij gaan jullie volgen! Hopelijk hebben jullie daar wel een echte zomer;) En wanneer jullie weer terug komen, wordt het hier weer lente! Geniet er heel veel van!
    Liefs, Rutger en Fiona

• 01 November 2011 - 13:39

Karin:

Hey Susan,
    Wat spannend; jullie gaan bijna op reis? Ben je er al helemaal klaar voor? Heel veel plezier en we gaan jullie volgen via waarbenjij!

Liefs, Karin & Wouter

• 06 November 2011 - 17:05

Lotte:

Het was gisteren gezellig!, maar om straks je verjaardag te vieren in Nieuw Zeeland lijkt me super! Heel veel plezier!
    Morgen is het zover!!! Wij blijven jullie volgen.

liefs Lotte, Wander & Sara

• 09 November 2011 - 17:37

Vincent En Hilly:

uit de sms begrepen dat jullie veilig in het hostel in NZ zijn aangekomen, een fijne vakantie , Pa en Ma

• 11 November 2011 - 13:43

Oma En Opa:

Lieve Susan & Thijs
    Ga een fijne reis en verjaardag tegemoet...zie wat de wereld te bieden heeft...en kom gezond en wijzer terug.
    kusjes en knuffels

• 22 November 2011 - 10:45

Jurien:

Suus, tip voor Indonesie: Gili Islands op Lombok. Als jullie daar in de buurt zijn dan zeker heen gaan. Je komt er backpackers tegen die er een week zouden zijn maar er inmiddels wonen.