Back Home - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu Back Home - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu

Back Home

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suus

31 December 2007 | Nederland, Utrecht

Ik hoefde niet eens op mijn koffer te zitten hij ging gewoon (zowat) uit zichzelf dicht, natuurlijk wel overgewicht maar ja je kan die mutsen en handschoenen toch moeilijk thuislaten.
Na mijn afscheidsfeestje in de jaren '20 stijl hebben we thuis met mijn huisgenootjes afgesloten met de laatste keer kijken naar de B-film CryBaby (enige hoogtepunt johnny depp in zn onderbroek)5 uur (3 uur ned.tijd) uit mn bed mn koffers naar de trein gesleept en daarna richting Moskou samen met Marie nog wat gegeten en gedronken en daarna toch echt naar Sheremtelovodovajaja vertrokken ik was natuurlijk veeeeelste vroeg dus nog maar een dvdje gekeken op mn laptop, Leo bedankt!!!toen het tijd was om me in de gate te gaan vervelen had het vliegtuig natuurlijk al vertraging, dus besloot ik maar om al mn roebels er door te jagen dus iedereen smsjes gestuurd..sorry jongens voor de loze berichten, ben trouwens niet geslaagd in mn missie...nadat het vliegtuig er dan was moesten we wachten op een verdwaalde passagier, sneeuw, te kort aan materiaal, nog meer sneeuw, vertraging en wachtrijen bij de landingsbaan, nadat we dan eindelijk ge-de-iced waren (jaja) en we achteraan sloten in de file van vliegtuigjes stegen we dan uiteindelijk 2 en half uur later op. Helemaal volgestouwd met lekkere dingen en een hoop thee stond ik 3 uur laten met beide voetjes op Hollandse bodem!! nadat ik naar de bagage band was gespurt en daar drie aapjes met hun neus tegen het raam aangedrukt zag staan kwam mijn rode makker (koffer) alweer even snel aanrollen als in Sept (goed opgevoed) en voor dat ik het wist zat ik weer in Midwolda! Ik heb hele goede kerstdagen gehad en nu dit berichtje nog even voor het nieuwe jaar

Ik wens iedereen een heel goed 2008 dit was voorlopig mijn laatste waarbenjijberichtje. Iedereen bedankt alle berichtjes super leuk dat zoveel mijn verhaaltjes hebben gelezen,
Liefs Suus


Back Home,

Dear Friends, since 21 of december I'm back in Holland. My flight wat delayed but everything went well, I had a very nice christmas with familiy
This was my last message from my susanbloks.waarbenjij.nu. I want to thank you all for reading my blog.
I want to wish you all the best wishes for 2008!!!

LOL,
Susan

  • 02 Januari 2008 - 11:08

    Thijs:

    Nou gelukkig heb jij de kerstdagen ook als goed ervaren, nou maar hopen dat er nog velen van deze mogen volgen. Maar dan gelieve niet met een jaarlijks tripje naar een oord voor drie maanden.

    Even voor de duidelijkheid. Dit aapje had toevallig wel kleren aan en nog wel een herkenbare jas, waardoor de groep snel op te sporen was! En zonder deze aapjes konden toch behoorlijk goed autorijden, dus je mag je handen dichtknijpen met die aapjes ;)

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Een herfst in Rusland

- EVS vrijwilliger Yaroslavl

Recente Reisverslagen:

31 December 2007

Back Home

11 December 2007

Thijs in Rusland!

27 November 2007

Weekendje St.Petersburg

21 November 2007

Jarig in Rusland…

10 November 2007

AUW! Is Internationaal
Suus
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 92027

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 27 September 2014

Down Under

06 November 2011 - 21 Maart 2012

Rondreis 2011/2012

21 September 2007 - 21 December 2007

Een herfst in Rusland

20 Februari 2006 - 20 Juli 2006

Erasmusstudent in Istanbul

Landen bezocht: