Terug... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu Terug... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu

Terug...

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suus

06 Juli 2006 | Nederland, Groningen

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle berichtjes en kaartjes enzovoort!
Ik ben inmiddels weer terug in Nederland.
30 juni ben ik weer terug gevlogen en nee ik heb het bijna niemand verteld, en met een reden! Mn moeder was maandag jarig dus die wou ik graag verassen...als ik dan rond zou schreeuwen dat ik weer terug zou zijn zou ze het al weten..dus ik heb zwaar geprobeerd mn grote waffel te houden.
Nou mn moeder was verast ze heeft me zowat doodgeknuffeld in het Restaurant!
De vlucht ging erg goed...3 uur is tegenwoordig voor mij een eitje en nadat ik wel weer erg vreemd in slaap was gevallen werd ik wakker omdat ik mn gordel om moest doen en ja hoor onder ons lag Nederland ingeborg en ik keken elkaar aan want daar lagen de nette akkertjes naast elkaar vierkante woonblokken met 100 dezelfde huisjes naastelkaar, windmolentjes op een rij...Ja, dat is dan wel ff wat anders...
Inmiddels heb ik de weg naar de Grote Markt al weer gevonden!
bijdeze is dit ook mijn laatste berichtje want ja waarbenjij in Groningen is niet zo heel spannend dunkt mie!

Liefs Suus

• 06 Juli 2006 - 14:04

Rieke:

op de grote markt heb ik je al weer gespot

• 06 Juli 2006 - 16:04

Lydia:

Mooi inderdaad we je gister alweer zagen vanaf ons picknickkleedje in de Poelestraat! Welkom terug!