ISTANBUL!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu ISTANBUL!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu

ISTANBUL!!!

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suus

11 December 2005 | Nederland, Groningen

Hos Geldeniz, op mijn weblog!...
23 februari vertrek ik voor een aantal maanden naar Turkije, Istanbul om daaro een semester lang te studeren. Dus dan kan ik hier allemaal foto`s en nietzeggende verhalen op kwijt die jullie dan kunnen lezen, harstikke leuk...of niet dan?! oke ik geef toe dat ik op dit moment niet meer zinnige tekst weet op er nog bij te voegen

Liefs Suus

• 11 December 2005 - 14:35

Maarten:

he turkje

• 27 December 2005 - 18:21

ha suus,
    have fun in istanbull!! neem je nog een ali terug mee naar nederland?
    we contacte nog over de competitie! kiss riekos

• 03 Januari 2006 - 13:28

Lydia:

Oelala, de tijd gaat snel, ik mag over 15 dagen al weg, maar voor je het weet vertrek jij ook!!! Leuk joh! We gaan elkaar volgen (aka: lydiaalkema.waarbenjij.nu), maar als het nog lukt gaan we nog ff groningen onveilig maken toch? En wat dacht je van de taxi? x Lydia

• 04 Januari 2006 - 17:16

Hilde:

He o.......kontje (oeps!),
    ik wens je veel plezier toe in Istanbul. Samen met Ingeborg natuurlijk! Maar dat gaat vast wel goed komen! Vergeet je mijn slippers niet? Haha... -x- Hil.

• 05 Januari 2006 - 16:06

Loerd:

Hier een berichie van Loerd! Gedraag je je daar een beetje tussen al die Turkse mannen? Vast niet... Zie de bui alweer hangen haha! Heel veel plezier met Ingeborg en we houden elkaar op de hoogte!

Dikke smok Louet

• 11 Januari 2006 - 13:47

Niet Vriend!:

Nou veel plezier he?! daar in Turkije.. of iets anders afgezaagds...(hebben ze ook lekkere thee heb ik gehoord)
    Pas op voor Turkse mannen die in je gezicht ademen en voor die grote gele dingen die in je oog kunnen komen (treinen)
    Ik zie je vast wel weer! (wederom: of iets anders afgezaagds.. ) (we nemen wel een keer echt afscheid) (....) (ben die haakjes eigenlijk wel zat)

"Nou hoi he?! Susan! Als iemand is die het kan dan ben jij het wel Susan! Jij bent de man!"

"welgemeende hoi volgt hierna:"

"hoi"

"..."

• 11 Januari 2006 - 13:48

Niet Vriend!:

PS: lelijke foto!

• 12 Januari 2006 - 20:38

Kuopio:

niet vriend? telt nie mee voor de competitie! wij zijn streng. een lelijke turk telt voor 2. hasikladee

• 06 Februari 2006 - 17:20

ha prutser
    al de zenuwen voor je vertrek? gaat zeker te weten een super tijd worden!btw check www.riekemogezomp.waarbenjij.nu opzich niet zo heel moeilijk. geniet nog maar ff van de regen en de boeren want over een tijdje moet je wennen aan de zon, coctails en turken! kus rieke

• 06 Februari 2006 - 17:20

ha prutser

• 08 Februari 2006 - 22:32

Eva:

Hey meid!

Ontzettend veel plezier in Istanbul en we zoeken elkaar zeker nog een keertje op! Vond het vanavond ook weer gezellig...

Liefs Eva