Nog eventjes en dan... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu Nog eventjes en dan... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu

Nog eventjes en dan...

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suus

19 Februari 2006 | Nederland, Groningen

Nou de laatste week in Nederland is aan gebroken. Feestjes achter de rug, koffer staat in het pad en m`n kamer is ontdaan van een hoop roze, skype is geinstalleerd en een nieuw toetsenvbordje is aangeschaft waarvan de Z en de P het doen...
ik loop zeker al een half jaar te schreeuwen dat ik naar Istanbul ga, maar nu begin ik wel zenuwachtig te worden, vorige week dacht ik nog wat een belachelijk plan!... maar dat hoort zo, dat heeft iedereen vlak voor vertrek , blijkt...dus ik ben wel normaal (dat is dan weer prettig) vamniddag en maandag nog familie en vrienden in Midwolda en dan dan ben ik er klaar voor, denk ik?!...het moet maar! het volgende bericht zal wel vanuit Istanbul zijn, tenzij ik m`n wachtwoord ben kwijt geraakt
Liefs Suus

  • 19 Februari 2006 - 21:24

    Jerney:

    Hey Susan! Spannend hoor! Nog een paar nachtjes..dan is het zover! :grin: Maar gelukkig heb je nog net ff op de valreep een mooie presentatie meegepikt over hoe je moet communiceren met je Duitse medestudenten in Turkey!;-) Have Fun daar! Zal je site zeker volgen! X Jerney

  • 20 Februari 2006 - 14:23

    Hilde:

    He Suus!
    Jaaaa, je laatste weekje! Enorm veel plezier in Turkie en lekker genieten. We houden contact!
    Veel liefs Hil.

  • 20 Februari 2006 - 18:45

    Trung:

    Vergeet je tandenborstel niet!

  • 20 Februari 2006 - 18:56

    Trung:

    ruik je later!

  • 20 Februari 2006 - 21:21

    Rieke:

    ha prutser,,,ik zou je van 1 illusie ontdoen: je bent niet normaal. maar tis idd wel normaal dat je nu de zenuwen krijgt. maar het komt zeker te weten goed. benk van overtuigd. je gaat waarschijnlijk alleen maar feesten, ouwehoeren en ontsporen, en nu weet ik uit ervaring dat je daar geen problemen mee hebt. goed goaaan! kiss rieke

  • 23 Februari 2006 - 11:22

    Lotte:

    Hoi!! Wat spannend!!!Ik ben erg benieuwd hoe je het daar hebt, volgens mij ga je daar goed vermaken!!! Wel leuk, ik zit nu in Barcelona, kunnen we een beetje ervaringen uitwisselen!!!
    Hier is het helemaal super!!En die spanningen hebben we allemaal!!

    liefs lotte

  • 27 Februari 2006 - 08:51

    Hilde:

    He Suus! Waar blijft je verslag????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suus
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 92134

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 27 September 2014

Down Under

06 November 2011 - 21 Maart 2012

Rondreis 2011/2012

21 September 2007 - 21 December 2007

Een herfst in Rusland

20 Februari 2006 - 20 Juli 2006

Erasmusstudent in Istanbul

Landen bezocht: